E doar o EA? 

Posted on

Exista în viață etape, culori, efecte, satisfacții, dar de multe ori există dezamăgiri. Începi sa te gândești, oare ce-am greșit, oare ce-am făcut? De ce am vrut asta? Nu e culoarea mea preferată! Dar mi-a plăcut la nebunie…pe moment…atunci…mâine…poate ieri…poate mâine… Dar azi nu-mi mai place! De ce? Habar n-am! 

La început e prima EA, EA e prima în viața ta, cea mai buna, cea mai nebuna, e tot. Dar vine la un momentan ziua de azi. EA nu mai e tot, ea nu mai stârnește satisfacții, te uiți la ea și nu-ți mai place. Gata. Maine poate o placi iar… Dar azi? De ce nu o mai placi? Nu o mai placi… 

Te duci mai departe, găsești o alta combinație de culoare, un efect mai aparte, o satisfacție mai aprinzatroare. Si EA, noua EA e noul univers!

Dar timpul trece, orele trec, zilele, anii… Ochii nu mai văd același culoare, efectele dispar. Si dispare totul, se eclipsează. 

Apar noi combinații de culori, mai vii, chiar dacă ele există din totdeauna, ție ți se par de un o frumusețe nestemată! E ceva nou, pe neașteptate, o noua EA, un nou efect. Dar te gândești oare ca e o nouă etapă? Daa, normal! O iei de la capăt, noi efecte, noi satisfacții. Îți dai seama ca EA e tot o veche EA? Până când? Până când? Până când vezi că EA nu te mai face sa nu o placi, chiar dacă altă EA, anterioară, te enerva când te săruta și-ți spunea “bună dimineața!”, dar ea nu, dar o face rar, ca să te țină sub efect. 

EA, devine o EA, EA cea pentru care ai face totul să o păstrezi, EA cea pe care când o enervezi, o iei în brațe și îți ceri iertare sărutând-o și ignori pumnii care-ți resping corpul. 

EA e nu mai e EA, ea e EA! EA cea care ți se pare totul și nimic… Nimic??!?! Da EA e totul când îți dorești și ea vrea ca dintr-un stop din tine să-ți dea de mii de ori mai mult întro singura ființă. O noua EA pentru altul întro noua etapă. 

Dar poate EA nu vrea sa fie EA, ci doar ea. EA își schimba spectrul, amestecă culorile și apar noi efecte, dar pentru tine ce e? E doar o ea sau nimic?? Nu poate fi nimic, pentru ca EA, e doar EA… Dar EA, e EA…  dar pentru altu’… 

Leave a comment