Ce sa mai și vezi…

Posted on

Da parca are dreptate… Acum pt ca campionatul :)  mondial am deschis mai des televizorul și asta când ma prinde acasă dacă nu sunt la bere… Bun în rest ce sa vezi? Crime? Falimenturi și insolvențe, violuri și sa nu uit cel mai important lucru politică .
Un lucru frumos nu mai vezi… Citesc presa doar Glasul Hunedoarei local și
publicații financiare. Si în rest mai prind câte un articol știre din afară. Parca și pe facibuci mai găsesc interesante pozele amuzante și video haioase. ATÂT! Și am uitate de la ce m-am revoltat așa rău…

image

Da de la poza asta… Ce sa mai vadă și copii în ziua de azi? Desene? Alooooo abia aștept sa am un copil sa iau de pe net tom&jerry popey, flinstone, scooby doo, duffy duck etc… Nu, azi desene cu superoi roboți care se transforma în foc, oameni etc, Ben ten… Numai prostii!!! Da copile ieși afară trage cu tubermanu, înjură babalacii când te trimit la mama, bate mingea pana se sparge, sparge geamuri (nu la mașini ca is scumpe) suiera după fete, joacă ascunselea…. TRAIESTE-TI COPILARIA!!! dă-le drecu de televizoare, calculatoare sa nu mai zic, ipaduri, și toate cacaturile…
Aaa și sa nu uit de câteva zile m-am saturat de cd din masina și m-am dat pe radio… Fratele lu Băsescu, Băsescu jos etc sa va duceți dracu toți!!! Da’ toți!!!!!

Leave a Reply

