De ce nu sunt normal? Pentru ca as fi prea banal :))

Posted on

Azi am auzit-o a nu stiu cata oara in ultimul timp ca sunt nebun, dar nebun!!! Da, nu ma consider o persoana normala si nu vreau asta, nu va imaginati ca am dunga pe buletin ca nu am, ca nu ar avea tupeu cineva sa imi puna asa ceva.

Da, am o nebunie care ma face fericit, fac lucruri pe care multi nu ar avea curajul sa le faca sau le e rusine ca “cine stie ce zice lumea..”. Am fost tot timpul persoana caruia nu i-a pasat nici macar in fund de ce zic altii, de ce parere au. Si ce am avut de pierdut? Nimic!!! Si daca nu am avut de castigat nu am pierdut nimic, am plecat de zeci de ori fara planuri ajungand sa dorm in case sinistre :)) pe la Ocna Sibiului in martie, sa ajung sa dorm pe plaja la mare ca nu gaseam cazare.

Nu e un lucru de care sa ma tem, e un lucru placut, un lucru care ma face sa ma evidentiez de altii, am avut curajul sa incerc lucruri la care altii nici nu aveau curajul sa se gandeasca ca ar putea sa o faca. Daca esti nebun nu inseamna ca lumea te-ar evita, ca ii prostesti si pe ei, ba dimpotriva te poti adapta rapid oricarei situatii, dar cel mai bine cu persoanele care au un strop de nebunie.

Mi-e dor de gasca mea nebuna cu care trageam chefuri in fiecare weekend si daca nu aveam bani, luam un cort o masina si voia buna si reuseam sa ne distram, mancam pita cu zacusca, dar o mancam la cort in natura, plecam la Surduc (la 80 km) in 2 ore.

Nu are rost sa va mai plictisesc cu nebuniile mele dar va sfatuiesc: Iesiti din banal, fiti nebuni! – Nu aveti ce pierde!! Fa ce iti vine in minte nu te gandii la consecinte si nu te da doborat! Fa ce vrei!!!

ogbvbh

Leave a Reply

