Esti pe Orange? Vrei vre-o 3 Gb de net mocca?

Posted on Updated on

Am primit si eu azi informatia de la o d-soara draguta :* si  m-am gandit ca ar fi frumos sa v-o impartasesc si voua!

https://www.orange.ro/myheartbeats/

Asta e aplicatia dar cel mai bine o cautati direct din google play sau app store.

Cam ce face… O instalezi iti introduci numarul de telefon, numele si cu ajutorul camerei iti masori pulsul. In functie de cat iti iasa (bagi niste flotari sau abdomene) iti  iasa pulsul.

Ok mie mi-a iesit 112 se inmultesste cu 10 si rezulta 1120 MB cadou pe care ii trimiti cuiva drag(sau nu) si persona draga primeste 1120 de MB cadou. Bun neinteresat sa faci cadouri? ITI MAI ZIC CA PRIMESTI SI TU ACEEASI MB DE NET. Da !!! Citisi bine, primeste si persoana careia i-ai trimis si tu. Valabil 30 zile și se folosește primul, înaintea netului din abonamentul/opțiunea pe care o ai:). Poti de 3 ori sau, nu am incercat, de 6 ori pentru ca aplicatia e din februarie si se zice ca merge doar de 3 ori, dar in luna martie primesti inca 3 bonus.

So  ENJOY and share sa afle si altii!!!

background-image

 

Leave a Reply

