O murit… Dar lăsați mortul sa se odihnească, măcar ca nu poți cere și pace…

Posted on

Ieri seara îmi urlă mama de dincolo da pe acasă tv ca e nunta Celiei. Ok am deschis tv și am dat pe acasă. Da, pe canalu’ ala de femei plictisite și care n-au de lucru. Am vrut sa o vad pe Celia din mai multe motive, nu are rost sa le enumăr ca poate nu va interesează, dar sa nu uit ideea din titlu, arata cu nunta, se gata eu eram concentrat pe calc la ceva și rămâne tv deschis și culmea, tot pe acasă cu nu s-o schimbat singur. Și când îmi dau seama și vreau sa opresc. Știre. Bombă! Înmormântarea mamei Monicăi lu’ Iri, nu am nimic cu femeia, sa fie iertată, dar ma leg de jurnaliști și producătorii aia de cacat, vad o prima retardata o întreabă pe Moni “cum va simțiți după această suferință?”…cum pizda matii sa se simtă tu vaco? Asteapta sa danseze pe masa la noapte… Thaaaa! Și apoi mai văd că ăștia or și făcut anchetă că o venit și tata lu’ Moni, divorțat de decedată de câțiva ani, și ei au aflat ca cam spiruie, trage la măsea și parcă și la înmormântare era puțin pișcat. Ba da cât de plictisit sa fii sa te uiți la asa ceva? Si am inchis repede tv, dar nu înainte de a muta ca sa nu ma spariu când dau drumu data viitoare. Pisam-as eu pe televiziunile voastre de cacat, mai plătesc cablu ca se uita ai mei la tv, ca dacă nu îl foloseam pt ce îl folosesc cel mai des: hdd extern, insert-> and Play the movie🙂 hai bună dimineața! Mai mergeți și la lucru!

Leave a Reply

