Cum se circula in sensul giratoriu!!

Posted on Updated on

ImageBun…Asta e poza cat se poate de bine exemplificata.

Intrebarea e simpla: Cine are prioritate? Autoturismul portocaliu sau cel verde?

80% ati zice ca cel portocaliu, si m-am si contrazis cu zeci de persoane…

NUUUU !!! Tu portocaliul iti schimbi BANDA deci trebuie sa te asiguri si sa dai prioritate.

Intradevar, cel verde ar fi trebuit sa paraseasca si el sensul la prima daca asa s-a incadrat dar daca nu a facut-o e problema lui, injura-l, umplei frigiderul DAR!!! esti obligat sa ii dai prioritate.

Regulamentar era ca autoturismul portocaliu, daca acolo vrea sa iasa , in dreptul celei de-a 2 sageti sa se incadreze , dupa ce se asigura bineinteles, pe prima banda. si nu mai era nici o problema. la intrarea in sens se acorda prioritate de stanga, iar la IESIREA din sens PRIORITATE de DREAPTA!!!

Mai jos e exemplificat cum trebuie sa te incadreziImage

Si mai am o problema, nu cred ca exista 2 zile sa nu evit o astfel de coliziune:

ImageAmandoi parasim sensul, eu ies pe prima clar(sunt masina verde ca am turela :)) ), dar masina portocalie(dupa ce ca are 3 benzi, cazul Lido, la iesirea spre Hotel Deva) imi taie calea sa intre pe prima banda…Alooooo mai ai inca o banda, 2 nu imi taia mie calea!!! Daca tot te-ai plimbat pe a 2-a si vezi ca sunt in dreapta ta…iesi in pula mea pe banda a 2-a, lasa-mi prima banda ca e a mea, mi-a cumparat-o mama si nu ma dau de pe ea, si daca te trosnesc tu esti vinovat!!! Numai ca eu evit tot timpul asta ca nu mi-ar placea sa raman fara masina nici macar o zi!

Asa ca luati aminte si conduceti prudent!!!

Si sa nu va aud ca nu am dreptate ca asa v-a zis instructorul ca va duc de mana la oricare politist de la rutiera si va dau si o carte de legislatie(decret cum mai zic unii si azi chiar daca am scapat, sa zicem, de comunism :)) ) sa ii dati cu ea in cap!

Drumuri bune!

Leave a Reply

