Iar era sa raman fara carnet si 540 lei sau cat e amenda

Posted on Updated on

Daca sunteti din Deva, sau ati fost in ultimele luni prin Deva nu se poate sa nu va fi enervat cand din 300 in 300 metri dati de limitatoare de viteza. Peste unele poti trece lejer cu a 2-a, dar unele trebuie sa ai maxim 5 km la ora. Eu m-am cam obisnuit, cum de altfel fac multe persoane, le ocolesc daca nu vin masini din partea opusa.  La fel am facut si astazi prin centru orasului, dar ghinionul meu a fost ca in spatele masinii care era in spatele meu sa fie Politia Rutiera. Au depasit prin dreapta si au pus apoi girofarurile si sirenele si m-au oprit. Dupa niste explicatii ca ocolesc alea ca imi fute masina alea alea ca i-am aratat ca si contactul s-a blocat azi a 2-a oara, iar acum in fata blocului a 3-a oara… m-au lasat in pace. Ffff acuma pana luni, sau poate vineri,  sper sa vina contactul nou si voi fi pieton.

Leave a Reply

