Transfagarasan – Visul e aproape de realitate….

Posted on

De mic am fost crescut pe la manastirile din Moldova, litoralul il vizitam in fiecare an aproape, Brasov, Sighisoara, Cluj, Cincis, acum cand am mai crescut am inceput sa vreau mai mult…De acum doi ani au inceput cele mai spectaculoase trasee din Romania: Cheile Rodnei, Cheile Bicaz, Lacul Rosu…, Sibiu, Surduc, de valea Oltului sunt satul, dar… urmeaza cel mai mirific traseu din Romania: Transfagarasan 2009… pfff incep sa numar zilele, chiar daca sunt cam 20-30 nu stiu nici eu cand voi merge spre litoral a 3 oara anul asta. Si am zis sa am acest filmulet sa vedeti si voi aceasta frumusete.

Leave a Reply

