Atentie mare pietoni!!!

Posted on Updated on

Uitati cum din total idiotenia umana ca altel nu am cum sa-i zic un poate ramane cu sechele mult timp un om nevinovat. Pietoni, vorbesc acum din calitate de sofer aveti grija cand treceti strada, nu zic nu si eu sunt pieton poate trec pe rosu, foarte rar se intampla asta dar cand nu e trafic seara mai trec, dar de obicei cand treceti prin locuri nepermise si poate chiar pe o trecere incercati sa va scoateti din cap tampenia asta eu am prioritate ma bag sa trec strada ca-s smecher. Nu e asa ganditi putin ca poate soferul nu va vede, ii distrage atentia o masina din spate, dreapta, stanga si nu mai apuca sa franeze. Si eu trec prin locuri nepermise dar casc ochii de doua ori si daca vad ca vine masina ma opresc… ca stiu… ca doare rau. Atentie mare 90% din accidentele soldate cu pietoni se produc din cauza pietonilor, si nu zic eu asta!!! Ci Politia Rutiera.

Si nu sunt singurul sofer caruia nu ii place comportamentul pietonilor din trafic uitati ce zice si Luci


Vodpod videos no longer available.

more about “Atentie mare pietoni!!!“, posted with vodpod

One thought on “Atentie mare pietoni!!!

    Raluca said:
    July 30, 2009 at 9:58 am

    mda…nu sti cand poti muri..imi pare rau pt sofer nu e vinovat.ascultati de cosmin ca stie ce zice!

Leave a Reply

