Deschidere sezon gratare si baie 2009

Posted on Updated on

In prima faza era doar deschiderea neoficiala a sezonului gratare dar…din cauza unei erori de lovire a mingii sa ajuns si la o mica baie. Priviti si nu uitati. Afara erau 7 max 10 grade si un vant puternic.

interviul in exclusivitate->

Iar altii ca sa se mai incalzeasca putin sau apucat de lupte

Si cel mai adevarat si asteptat film!!!! Propunere oscarul oamenilor dornici de hipotermie

D-nul protagonist al primei bai din 2009 este asteptat cu prima parere

2 thoughts on “Deschidere sezon gratare si baie 2009

    igrec said:
    March 22, 2009 at 1:37 pm

    deci ideea de baz e in felul urmator:jucam fotbal si un tanar fara experientza nu a putut sa prinda mingea,lipsa de experientza si a spus cuvantul,asha ca am fos nevoit sa ma bag in apa pt ca mingea era imprumutata de la un preten,si an crezut ca nu voi intampina o asha mare adancime k de aia mi am suflecat pantalonii:)),si am facut primul pas si daca am vazut ca nu o ajung am mers pana la capat ,vorba marelui poet johnie walker:))cam atat de spus:P:)),o experientza inedita maxim hipotermie:P:))

    MAghiarul a.k.a bozgoru said:
    March 22, 2009 at 3:45 pm

    el o scris mai sus persoana din video , nu vb de cei care asteptau mingea dk sare mingea din tine ca din lemne , apucate de altceva si lasa fotbalul pt cei care totusi stiu cum se foloseste chestia aia rotunda😛 :))

Leave a Reply

