Doamne ai grija de noi!! “Un sofer de tir face pe Tarzan la volan”

Posted on

Urmariti si voi acest film si spuneti-mi ce parere aveti

Poate daca sunteti internauti si nu urmariti stirile de la tv, acest filmulte a fost difuzat de toate televiziunile.

Vreau sa-mi ziceti sincer, care a fost reactia voastra. Ganditiva ca erati in masina din fata si va apare, sa zicem un obstacol in cale si trebuie sa franati brusc. Credeti ca acest animal, imbecil sau nush cum sa-i mai zic ar mai avea timp sa opreasca tirul pana in masina voastra?

Mie sincer mi-a venit sa rad la inceput, apoi am vazut ca e real filmu si ca imbecilul chiar e in trafic nu e regizat filmuletul. Din acel moment am vizionat filmul uimit.

Astept parerile voastre.

12 thoughts on “Doamne ai grija de noi!! “Un sofer de tir face pe Tarzan la volan”

    robert said:
    March 5, 2009 at 9:51 am

    Da!
    E nasol cu astfel de imbecili pe drum!
    Nu stiu ce ar fi de facut cu astia!
    Sunt prea multi!

    romaniaazi said:
    March 5, 2009 at 10:06 am

    Prostia cea mai mare mi se pare ca a si postat filmul pe youtube. Cine stie citi ‘viteji’ din astia circula pe soselele noastre. De ce sa ne mai miram atunci ca suntem campioni la accidente rutiere?

    mihai7 said:
    March 5, 2009 at 10:14 am

    Doamne Feresteee. Romania ce sa te astepti.

    mihai7 said:
    March 5, 2009 at 10:15 am

    Te astept cu, comm pe blogul meu;)

    dadatroll said:
    March 5, 2009 at 12:21 pm

    Tu iti dai seama ca daca scapa cu viata cretinul asta un lucru inca si mai grav se intampla. Voteaza.

    nightmn said:
    March 5, 2009 at 12:23 pm

    Si ne mai miram de ce se intampla atatea accidente in romania …

    geo_fluf said:
    March 5, 2009 at 3:46 pm

    Mda…oare un examen psihologic serios la angajare si un test IQ ar fi necesare la angajarea ca sofer???….Se pare ca da.

    Dr.Parazitu said:
    March 5, 2009 at 6:17 pm

    Nu va de ce faceti atata caz cu omuletul acesta, nu a facut mare lucru mergea si el pe pilot automat, ceea ce in tarile vestice e o moda pe autostrada, iar in acel timp omul si-a gasit ocupatie, pentru ca stia ca masina lui este in siguranta.

    ELIGIBILUL said:
    March 6, 2009 at 1:13 pm

    ACEST INDIVID ESTE UN IMBECIL SI UN INCONSTIENT.UN CRETIN DE ZILE MARI ,UN ANIMAL PROST.GOD SAVE US.

    Anonim said:
    March 10, 2009 at 1:07 pm

    Cine drac e maimutoiul asta? Si cine a filmat filmuletul e la fel de tampit(a) ca si ala care e la volan…apoi ne mai miram ca sunt multe accidente… ce tara, ce oameni…

    Liana said:
    March 10, 2009 at 5:07 pm

    Si oricum un TIR (mai ales incarcat) nu se opreste in 10 m. De aia, daca esti mic, fugi ca de dracu de ei😉

    oomu said:
    March 11, 2009 at 3:15 am

    parerea mea e ca trebuie sa fiti cu ochi pe guvernele noastre care au facut si fac genocid in tara . de 20 ani in romania nu sa facut decit vile si societati a guvernantilor mafioti ai nostri asa ca ei mai multi morti fac decit soferii. fiti cu ochi pe guvernele mafiote din romania

Leave a Reply

