Un nou stil de muzica, primul clip realizat integral din poze

Posted on Updated on

E.O.S. (Evolution of Sound), un duo electro, alcatuit din Japhet Niven si Mayer cam despre asta voi vorbi in acest post.

Aflat ca de obicei la emisiune la Radio am primit un mass de la Mayer in care ne arata in EXCLUSIVITATE videoclipul la “I fell hight”, o melodie care o stiti cu totii sigur(mai ales cei care imi ascultati emisiunea).

Videoclip… big deal. Cine nu are videoclip in ziua de azi. Ei E.O.S. a venit cu o noua idee. Si anume videoclipul este PRIMUL clip din Romania(si, din ce stie Mayer si din Europa de Est) realizat INTEGRAL din poze.

Vreti si niste cifre sa va lase cu gura putin cascata? S-au facut peste 15.000 de poze din care au fost folosite peste 6.500 pt realizarea clipului. In clip, desi nu se vad, apar peste 5.000 de oameni.

“Pentru realizarea pasajului cu pasarela aia…cand eu stau pe loc si pe langa mine trec oameni, am stat 7ore pe loc.  Pasarela e intr-un mall si, veneau oamenii in mall, mancau, vizionau un film ceva si cand dadeau sa plece ma gaesau tot acolo  si toti se uitau la mine…”oare o fi din ceara”? ca eu stateam fix…NEMISCAT..it was very funny”, mi-a povestit Mayer.

Realizarea pozelor a durat aproximativ o saptamana si cam 2 saptamani montajul ..in medie cam intre 12-18ore. Si iata ce a iesit(am vazut videoclipul de 10 ori cel putin)

2 thoughts on “Un nou stil de muzica, primul clip realizat integral din poze

    Liana said:
    January 8, 2009 at 6:40 am

    Pentru cat s-a lucrat la el, ma asteptam la ceva mai mult. Asta 1 la mana. 2 la mana, clipul nu este PRIMUL realizat integral din poze. Decat daca te referi la faptul ca da senzatia de miscare🙂 Pentru ca virgula cu mult inaintea lui a aparut “Pescarus” a celor de la Tapinarii.😉

    Popa Violeta said:
    February 17, 2009 at 6:48 am

    ESTE UN VIDEOCLIP FOARTE ORIGINAL DE CARE NU TE PLICTISESTI ASA USOR,PLUS CA CEEA CE AU FACUT EI ESTE COMPLET DIFERIT DE TOT CEEA CE SE FACE PE LA NOI,MA REFER CA NU NUMAI CA VIDEOCLIP CI SI CA MUZICA,SOUND-UL FFF FRESH ,MUZICA LOR E POZITIVA SI FF ENERGICA.NU POT DECAT SA LE UREZ FFF MULT SUCCES SI FITI IN CONTINOARE OPEN MIND.

Leave a Reply

