O mica baie in fata blocului nu strica…nici 2,3,4

Posted on

Povestea incepe intr-o frumoasa zi de sambata nu foarte calda in care eu cu Andrey am zis sa le facem o baie,2,3 la pustoaicele de la noi de la bloc…

In prima faza a cam ratat pentru ca a batut vantul si nu prea le-a stropit pe fetite…

Apoi una din fete a avut tupeu sa treaca prin fata geamului again si a fost putin udata si a luato la pas mai repejor:))

Apoi ele s-au mutat in alta parte a blocului dar… noi am gasit drumul spre acoperisul blocului si a urmat faza cea mai frumoasa, cea mai uda lovitura…si Andrey nu mai se putea opri din ras

Si dupa aceea au revenit iar sub geamul lui Andrey iar apa venita de la et 10 le-a venit din nou de hac! Urmariti copilul cu role care… a ajuns in cur:))

Promitem ca vom avea continuarea serialului:))

2 thoughts on “O mica baie in fata blocului nu strica…nici 2,3,4

    lucisavu said:
    July 5, 2008 at 1:27 pm

    =)) astept continuarile =)))
    vreau si interviuri cu victimele :))

    Anaa said:
    July 7, 2009 at 5:54 am

    Nu o sa mai fie continoareiti promit eu Cosmine :-L!Eram uda uda :)) si interviu nici atat:))wuaii` mama masii!

Leave a Reply

