O tipa care iubeste sa danseze

Posted on Updated on

Am primit si noi la radio de la casa de discuri ceva melodii noi. Noi pentru europa ca se pare ca pentru america e mai veche. Emi – Anima Libera despre melodia aceasta e vorba. Suna chiar bine si eu asa de plictiseala hai sa o caut pe youtube clar.

Am dat search… si uitati ce am gasit: Enjoy!!!

Am stat si am vazut filmuletu de cateva ori nu gluma. Tipa se stie sa danseze pe bune, o sincronizare foarte buna nu am ce obiecta(poate doar faptul ca nu e prietena mea:)) ).  Am mai vazut eu fete dansand si pe la mare prin cele mai tari cluburi dar asta le intrece pe toate. Bine si tatuajul si pantalonii ii dau un plus de sexualitate.

Deci baieti ce ziceti?

One thought on “O tipa care iubeste sa danseze

    lucisavu said:
    June 1, 2008 at 10:21 am

    sweet🙂

Leave a Reply

