Copiii de azi vs copiii ce au fost odata…

Posted on Updated on

De mult am vrut sa scriu acest articol despre diferenta dintre copilaria noastra a celor care ne-am nascut pe vremea lu’ spanzuratu’. Am vazut acest filmulet si parca mi-au venit niste lacrimi in ochi. Mi-e asa dor de acele vremuri cand veneam de la scoala faceam repede temele si ieseam la un fotbal, o ascunselea, un gardian 10, ne injurau babalacii:)), acum 5 % maxim cred dintre copii mai fac acest lucru. Si stiti de ce? Doar pentru ca nu au ai lor bani sa le cumpere un computer si sa ii lase pe net. Uitati-va 2 minute la acest filmulet

Singurii vinovati sunt parintii!!!

Acum poate pe unii v-a miscat acest filmulet acum va recomand sa vedeti chiar pe viu ce facea un nebun de neamtz:)) care nu pare a avea mai mult de 8 ani… saracu de el

Vad ca a ajuns vedeta acest copil iar altii au trucat acel filmulet facand o combinatie interesanta:))

Asadar acum dupa ce a-ti vizualizat aceste filmulete va rog sa-mi ziceti si mie care e parerea voastra:

1 Regretati aceasta era a tehnologiei, a calculatorului, a internetului

2 A-ti vrea sa reveniti la perioada copilariei

3 Ce ve-ti face cu copii vostrii? O sa-i lasati la comp de la 3 ani la cs, nfs sau fifa?

One thought on “Copiii de azi vs copiii ce au fost odata…

    lucisavu said:
    May 26, 2008 at 6:18 am

    pentru inceput bine ai revenit🙂
    sincer copilul meu nu va avea acces la calculator pentru jocuri prea devreme iar cand va veni acel moment va fi atent supravegheat…

Leave a Reply

